Projekto apžvalga
Skandi Motors įmonei buvo sukurta individualizuota vidinė CRM sistema klientų valdymui ir bendravimui su potencialiais klientais. Sistema leidžia administratoriams pridėti pardavimų užklausas, priskirti jas konsultantams, stebėti atsakymo laikus ir automatizuoti el. laiškų sekimą.
Sistemai pritaikyta naršyklės prieiga, palaikomas duomenų eksportas, šablonų pritaikymas ir pardavimų būsenos stebėjimas. Kūrimo procesas apėmė bendradarbiavimą ir patobulinimus, remiantis aktyviu naudojimu ir grįžtamaisiais ryšiais, galiausiai sukuriant stiprų ir lankstų pardavimų valdymo įrankį.
- Skandi Motors
Pagrindinės įgyvendintos ypatybės
- Pardavimų pildymo forma su dinamišku konsultanto priskyrimu
- Automatizuoti el. laiškų pranešimai naudojant šablonus
- Pardavimų būklės ir rezultato spalvinimas
- Pardavimų eksportas į Excel su filtrais ir komentarais
- Redaguojami el. pašto šablonai su dinamiškais kintamaisiais
- Administracinis kontūras konsultantų valdymui ir nuostatoms
- Komentarų ir sekimo registracija pagal pardavimą
- Daugiadalis pardavimų apdorojimas su eskalavimu
Ekranvaizdžiai

Parduodamų automobilių apžvalga – įskaitant būseną, kontaktinius duomenis, bandomųjų važiavimų datas, paskirtus konsultantus ir transporto priemonės duomenis.

Parduodamo automobilio formos kūrimas – įtraukia laukus kontaktiniams duomenims, transporto priemonės informacijai, bandomojo važiavimo datai ir konsultanto priskyrimui.

Tinkinamų el. laiškų šablonų redaktorius su dinamiškais kintamaisiais, automatinėms žinutėms konsultantams.