Interneto sprendimai
apskaitos firmoms

Padedame apskaitos firmoms efektyvinti procesus inovatyviais internetiniais sprendimais.

Remiantis daugiau nei 100 atsiliepimų

Fiverr Clutch Trustpilot Gmail
Interneto sprendimai  apskaitos firmoms
10+ metų
patirties
4-12 savaitės
pristatymo laikas
12 mėnesių
įtraukta parama
100+
patikima klientų visame pasaulyje
VERSLO PROBLEMŲ SPRENDIMAS

Kaip IT sprendimai gali pagerinti apskaitos paslaugas:

Finansinio konsultavimo įmonės veikla reikalauja sudėtingo užduočių valdymo ir prisitaikymo prie kintančių klientų poreikių.

Klientų duomenų prieiga
Saugus ir organizuotas klientų duomenų saugojimas būtinas prieigai ir atitikties užtikrinimui.
Susitikimų planavimo sudėtingumas
Efektyvus susitikimų valdymas yra esminis optimaliam klientų bendravimui.
Bendradarbiavimo įrankiai
Veiksmingas dokumentų dalinimasis pagerina komandos bendradarbiavimą ir užduočių vykdymą.
Sistemų sąveikumas
Integravus CRM su esamomis sistemomis, galima pagerinti duomenų srautą ir įžvalgas.
B2B SISTEMŲ KŪRIMAS

B2B sistemos apskaitos firmoms:

Rankinis finansinių paslaugų valdymas sukuria neveiksmingumą ir padidina klaidų riziką.

Apskaitos firmos susiduria su išsibarsčiusia klientų informacija, popieriniais darbo srautais ir pasenusias komunikacijos metodais.

Specializuotų B2B sistemų diegimas gali reikšmingai supaprastinti veiklą, sumažinti klaidas ir pagerinti klientų santykius.

Klientų portalas

Saugus internetinis portalas, kur klientai gali prieiti prie savo finansinių dokumentų, planuoti susitikimus ir sekti paslaugos eigą.

  • Centralizuota dokumentų prieiga
  • Realaus laiko susitikimų planavimas
  • Saugus bendravimo kanalas
  • Paslaugos eigos sekimas

Dokumentų valdymo sistema

Skaitmeninė platforma, skirta efektyviai saugoti, organizuoti ir valdyti klientų finansinius dokumentus ir ataskaitas.

  • Saugus dokumentų saugojimas
  • Pažymėti ir ieškotini failai
  • Automatizuotas dokumentų versijavimas
  • Prieigos teisų valdymas

Finansinių sąskaitų valdymas

Integruota sistema, valdanti klientų sąskaitas, sekanti finansines operacijas ir generuojanti reikalingas ataskaitas.

  • Automatizuoti sąskaitų atnaujinimai
  • Realaus laiko finansų sekimas
  • Išsamūs ataskaitų įrankiai
  • Saugus duomenų tvarkymas
Interneto platformos apskaitos firmoms

Pavyzdinis vaizdas iš themeforest.net, „Investex“, sukurtas AncoraThemes

SVETAINIŲ KŪRIMAS

Interneto platformos apskaitos firmoms

Daugelis apskaitos firmų pasikliauja pasenusiomis statinėmis svetainėmis arba fragmentuota sistemine sąveika.

Šie metodai neatitinka šiuolaikinių lūkesčių, sukeldami neveiksmingumą ir silpnus klientų santykius.

Individualių interneto platformų kūrimas gali išspręsti šias problemas, užtikrinant efektyvumą ir puikią klientų patirtį.

  • Pritaikytos svetainės

    Profesionalios svetainės, kurios pristato paslaugas, skatina klientų pasitikėjimą ir užtikrina vientisą vartotojų patirtį.

  • Klientų portalai

    Saugūs internetiniai portalai, kur klientai gali prieiti prie finansinės informacijos, įkelti dokumentus ir bendrauti su patarėjais.

  • B2B turgavietės

    Platformos, jungiančios apskaitos firmas su potencialiais klientais, paprastinantys tinkamų paslaugų pasirinkimą.

  • Kainų vertinimo įrankiai

    Interneto įrankiai, suteikiantys akimirkinį ir tikslų apskaitos paslaugų įvertinimą klientams.

SKAITMENINIAI SPRENDIMAI

Apskaitos firmų skaitmeninė transformacija:

Daugelis apskaitos firmų susiduria su pasenusiais rankiniais įrankiais, dėl kurių kyla neveiksmingumas ir klaidos.

Šias problemas galima įveikti priėmus supaprastintas skaitmenines sprendimus.

Seni metodai
Modernus sprendimas

Skaičiuoklių valdymas

Klientų ir finansiniai įrašai dažnai valdomi rankiniu būdu per skaičiuokles, kas sukelia klaidų riziką.

Centralizuotas crm

CRM, kuris konsoliduoja klientų informaciją, užtikrinant tikslumą ir lengvą prieigą.

El. pašto komunikacija

Klientų komunikacija valdoma per nesibaigiančias el. laiškų temas, sukeliančias vėlavimus ir nesusipratimus.

Klientų portalai

Interneto portalai realiam klientų bendravimui ir saugiam dokumentų dalinimuisi.

Rankinis planavimas

Susitikimai ir susitikimai tvarkomi rankiniu būdu, dažnai vedant duperius rezervavimus ir praleistas galimybes.

Internetinis planavimas

Automatizuotos planavimo platformos, kurios valdo užsakymus ir primena klientams.

Popieriniai dokumentai

Pasikliavimas fiziniais dokumentais ir archyvavimo sistemomis sukelia lėtus procesus ir prarastus įrašus.

Dokumentų dalinimosi portalai

Skaitmeniniai sprendimai saugiam dokumentų įkėlimui, dalinimuisi ir saugojimui.

Statinės svetainės

Statinės ir pasenusios svetainės nesugebamo įtraukti klientų ar efektyviai reklamuoti paslaugas.

Profesionalios svetainės

Dinamiškos svetainės, kurios pristato paslaugas ir stiprina klientų įsitraukimą.

Decentralizuoti duomenys

Finansiniai duomenys ir ataskaitos saugomos atskirose, nesusietose sistemose.

Integruotos sistemos

Unifikuotos interneto platformos, centralizuojančios ir efektyviai valdydamis verslo duomenis.

KAINYNAS

Kiek kainuoja šie sprendimai?

Kiekvienas projektas yra unikalus, todėl mes kiekvieną sprendimą pritaikome jūsų konkretiems verslo tikslams. Žemiau esantys numanomi kainų lygiai padės suprasti, ko tikėtis skirtingose sudėtingumo lygiuose.

Populiariausias

B2B sistemos

Kuriame vidines sistemas, siekdami optimizuoti veiklą, pagerinti komunikaciją ir centralizuoti procesus apskaitos firmoms.

€7,000 – €50K+
  • Paslaugos
    • CRM sistemos
    • B2B klientų portalas
    • ERP sistemos
    • Užsakymų valdymo sistemos
    • Darbo srautų automatizavimas
    • Tiekėjų valdymo sistemos
    • Sandėlio valdymas
  • Pratęsta garantija
    • Apie €150 - €500 / mėn. – Įtraukta VPS talpinimas, prioritetinė parama ir esminių bei loginių klaidų atkūrimas (pvz., sutrukusios srautų, skaičiavimų klaidos, sistemos gedimai).

Svetainių kūrimas

Kuriame išorines platformas, kad reklamuotume paslaugas, skatintume klientų įsitraukimą ir atvertume naujus skaitmeninius kanalus.

€1,000 – €15K+
  • Paslaugos
    • Profesionalios svetainės
    • Viešos katalogai
    • Internetiniai kalkuliatoriai
    • Susitikimų planavimo portalai
    • Dokumentų dalinimosi portalai
    • Klientų sąveikos portalai
  • Pratęsta garantija
    • Apie €50 - €250 / mėn. – Įtraukta VPS talpinimas, prioritetinė parama ir esminių, loginių bei pagrindinių sistemos klaidų pataisymai, taip pat formos elgsenos ir išdėstymo problemų sprendimas.

Dirbtinio intelekto įdiegimas

Padedame pasinaudoti dirbtiniu intelektu, kad pagerintume klientų aptarnavimą ir automatizuotume užduotis.

€1,000 – €10K+
  • Paslaugos
    • GPT-valdomi pokalbių robotai
    • Dirbtinio intelekto dokumentai
    • Dirbtinio intelekto pardavimai
    • Paklausk savo CRM
    • AI lokalizacija
    • AI e-komercija
  • Pratęsta garantija
    • Apie €150 - €350 / mėn. – Pilnas aprėptis, įskaitant VPS talpinimą, prioritetinę paramą, visų tipų esmines, logines, pagrindines, formos ir išdėstymo problemas, plius pardavėjo/API pakeitimą, jei išorinės integracijos tampa nestabilios ar nebeveikiančios.

NAUDOJIMO PAVYZDŽIŲ ĮVAIROVĖ

Kaip automatizuoti apskaitos firmos veiklą?

Nuo CRM integracijos ir dokumentų dalinimosi portalų iki saugaus klientų duomenų saugojimo ir automatizuoto planavimo suteikia realią naudą ir racionalizuos sudėtingus B2B procesus.

B2B sistemos

Optimizuokite veiklą ir pagerinkite efektyvumą su pritaikytomis B2B sistemomis.

Centralizuoti klientų duomenys
Nėra rankinio dokumentų sekimo
Automatizuoti sąskaitų išrašymo procesai
Realaus laiko finansinės ataskaitos
Pagerinti bendradarbiavimo įrankiai
Efektyvus potencialių klientų valdymas
Saugus klientų bendravimas
Rodyti 3 daugiau

Svetainių kūrimas

Kurti profesionalias platformas, kad pagerintumėte klientų sąveiką ir operacinį efektyvumą.

Profesionalios svetainės
Interaktyvūs klientų portalai
Internetinis užsakymų rezervavimas
Dokumentų įkelimo funkcija
Klientų savitarnos įrankiai
Saugus klientų duomenų prieiga
Realaus laiko pokalbių funkcijos
Rodyti 3 daugiau

AI diegimas

Pasinaudokite AI įrankiais, kad pagerintumėte sprendimų priėmimą ir operacinį efektyvumą.

AI valdomi duomenų analizė
Automatizuota ataskaitų generacija
AI pokalbių palaikymas
Numatyti finansinės įžvalgos
Pagerintas duomenų saugumas
Intelektualus dokumentų apdorojimas
Automatizuoti darbo srautų pasiūlymai
Rodyti 3 daugiau
FIKSUOTA KAINA IR SAUGI SUTARTIS

Plėtra laiku už fiksuotą kainą:

Prieš pradedant plėtrą, mes pateikiame aiškų pasiūlymą su galutinėmis išlaidomis ir pristatymo sąlygomis. Kitame etape suformuojame išsamų užduoties aprašymą ar techninę užduotį, kurioje aprašyta struktūra ir funkcionalumas. Visa tai yra dokumentuojama ir užfiksuojama BIYRO sistemoje.

Gausite pilnai funkcionuojantį tinklalapį su visu valdymo skydu be uždarymo tiekėjo. Garantuojame pristatymą per sutartą laiką - arba grąžinsime pinigus.

Greitas startas

Greitas darbo pradėjimas be ilgo laukimo - per 4 dienas.

Kaina ir sąlygos

Fiksuojame kainą ir patvirtiname sąlygas per pirmą projekto etapą.

Įgyvendinimas

Produkto pasirengimas pagal tikslus - per 4-12 savaites.

Escrow sandoris

Dirbame per BIYRO su visais reikalingais dokumentais.

FAQ

Dažniausiai užduodami klausimai:

Vis dar kažko neaišku? Štai atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų procesą, kainas ir platformą.

Darbas su mumis

Kūrimo klausimai

ATSILIEPIMAI

Klientų atsiliepimai:

Sužinokite, ką mūsų klientai kalba apie savo patirtį dirbdami su mumis. Čia yra keletas naujausių atsiliepimų ir rekomendacijų.

Andrew, URB

Gręžinių gręžimas

Latvija

Latvija

Aleksandras, Switch Electric OÜ

Elektrotechnikos pramonė

Estija

Estija

Maksims, LV Systems SIA

E. komercija / svetainių kūrimas

Latvija

Latvija

Gaukite momentinį kainos pasiūlymą naudojant AI

Įkelkite arba apibūdinkite savo reikalavimus ir gaukite projekto kainos įvertinimą per kelias sekundes - greitai, tiksliai ir remiantis AI.